onsdag 13 april 2011

Utbildning!

idag har jag vart på projektledarutbildning i Kivik. Trevligt, trevligt.

Jag har lärt mig en jävla massa som jag hade haft en såååååån stor användning av! Jag har jobbat på helt fel sätt innan, om jag hade vetat allt jag vet idag hade mina projekt blivit bättre, haft en bättre struktur and so on.

Aja, nu vet jag i alla fall hur jag ska göra med mitt nästa projekt (som jag faktiskt sitter och knaprar på just i denna sekund, samtidigt som jag sitter här och skriver till denna urtrista blogg..).




Herregud, jag har gjort en liten slusats, denna bloggen är det ju ingen som läser! Det är ju bara jag som skriver en massa nonsens om allt möjligt, men jag skriver ju bara för mig själv, usch usch..


Nu hoppar jag lite hitt som datt. Hoppas jag hänger med. . .

Elevrådet har lyckats sätta igång, THANK GOD. Men jag själv, jag sjunker in i en ond cirkel, stressar, stressar och återigen stressar. Det är bara under denna vecka (Hälsoveckan) som jag för en gångs skull kan slappna av lite. Men bara lite. För jag tecknar serien som jag borde ha gjort klart för 4-5 månader sedan, jag fifflar med stickningen, jag går på möten ( under denna vecka har jag varit på 3 möten, redan, och det är bara onsdag), men ja, jag vet, jag borde inte klaga, folk har det mycket värre än mig, de går in i väggen, svälter, dör, fryser, har inget tak över huvudet and so on.

That's why I'm going to take a year off (when I'm going in the gymnasium) and work as a volonteer.

1 kommentar:

  1. Spännande att du ska iväg istället för att börja gymnasiet. Detta får vi prata mer om.
    Jag tycker det är roligt att läsa på din blogg. Men hur kan vi hjälpas åt för att du ska stressa mindre?
    Glad Påsk!

    SvaraRadera