måndag 7 mars 2011

WHOPIDOO!

Nu har jag varit på Roadshow hela helgen, allt har visats LIVE på internet och jag har lärt känna en massa nya människor! Både danskar & svenskar!
Jag och Mitzie är nu representanter för Skåne i ett nytt EU-projekt- vilket är fett! :D
Även om jag är emot EU så är detta värt jobbet!

Anyway, jag har nu jobbat första dagen, vilket var kul, jag har jobbat där innan så jag vet hur allt fungerar, jag träffade Jimmie Guliano från Big Brother (SKITPROGRAM), han är liksom stammis på Stippes.
Stenkul!
Jag jobbade tilsammans med Emma, vi stressade som satan men skit vad grymma vi är! WHOPIDO!

1 kommentar:

  1. Häftigt att du hade en bra helg! Även om man är emot något så kan man äta russinen i kakan så länge de finns annars äter någon annan dem.

    Jag känner mig lite gammal nu....ser inte på BB och vet inte vad Stippes är. Du får förklara mer vad det är och vad du gör.
    Ha det bra!!

    SvaraRadera